alex krikke

ik fiets

stuur een email

 

 

januari februari maart april mei juni juli augustus september oktober 2012 november december


Al jaren ben ik de gelukkige eigenaar van een Gamin GPS, de laatste jaren een 60CSx.
Nu heb ik de laatste tijd een probleem met trackback;

Ik zet een track in mijn GPS zet en kies voor “tracback”
vervolgens kies ik een punt waar ik naar toe wil TracBack-en,
dan krijg ik een scherm met “Verwerkt track……………” met daaronder “Annul” (zie foto)
Hoe lang ik ook wacht, hier blijft het bij.

Ik heb alle tracks, waypoints en routes uit de GPS verwijderd in de hoop dat daar ergens een foutje in zou zitten wat deze storing veroorzaakt,
en uiteraard heb ik het internet afgezocht naar een antwoord, maar helaas niets gevonden.

wie het weet mag het zeggen...............

 

update:

Toch maar even een mailtje naar Grarmin gestuurd, en zei kwamen met het volgende antwoord:

 

Bedankt dat u contact heeft opgenomen met Garmin Europe.

Mogelijk kunnen de problemen die u ervaart met uw Garmin Outdoor apparaat verholpen worden door het uitvoeren van een master reset. Ik wil u er wel graag op attenderen dat met het uitvoeren van deze reset alle gebruikersinformatie van het apparaat verwijderd wordt. Bij deze de instructie voor de reset:

GPSMAP 60 csx:

1. Zorg ervoor dat het apparaat is uitgeschakeld.

2. Houd vervolgens de ‘Page’ (rechtsboven) en ‘Enter’ (voorkant) knoppen tegelijkertijd ingedrukt.

3. Druk hierna tevens de ‘Power’ knop in en houd de knoppen ingedrukt totdat het apparaat vraagt of u alle gebruikersdata wilt verwijderen.

4. Kies voor ‘ja’. Het apparaat zal nu gereset worden.

Na het resetten dient het apparaat weer een goede verbinding met de satellieten tot stand te brengen. Leg het apparaat hiervoor op een plek waar er direct zicht op de hemel is (het liefst buiten, maar in een vensterbank werkt meestal ook). Laat het apparaat hier ongeveer een half uur liggen. Het zal dan opnieuw door de satellieten geregistreerd worden. Zet het apparaat tot slot nog even uit en weer aan voor u het weer gaat gebruiken.

 

Als er nog iets is waarmee ik u kan helpen, dan ben ik u uiteraard graag weer van dienst. Als alternatief kunt u ook naar aanvullende informatie zoeken op onze website: http://www.garmin.com/nl/support/

Help ons om de service die we u bieden te verbeteren door deel te nemen aan ons klanttevredenheidsonderzoek. Klik hiervoor op de volgende link - https://www.surveymonkey.com/s/DutchCustomerSupportSurvey

Met vriendelijke groeten,

Elisabeth Van De Vin

Garmin Europe

 

Een master reset, zo simpel dat ik er zelf niet aan had gedacht, even de persoonlijke instelling weer invoeren en klaar.

 


zondag 21 oktober

druk druk druk, zo druk dat ik de laatste weekeinden hersendood in de bank lig te kijken,
vandaag moet ik even de fietskriebels eruit trappen, hark ik mezelf bij elkaar en klim in de Mango.
 

 

 


 


zaterdag 27 oktober

de fietsverlichtingscampagne "ik wil je zien" is weer gestart.


januari februari maart april mei juni juli augustus september oktober 2012 november december